Goingen..

Var hos pappa o mamma en sväng efter jobbet i går vi rensade o förvällde kantarellerna ja fått av Fredriks pappa Börje fick ca 8 liter o  =) så stora o fina..Tack igen..
Mosters going var där oxå o hans morfar o mormor hade köpt en gå stol till honom som han provade me glatt humör..
 Vilken going ja fått som gudson =) ♥

Nu håller ja o Hanna på o bakar kanelbullar, har verkligen fått dille på o baka älskar o pyssla i köket =) hihi
kanske är fel på mig..ler..
Blev rätt nöjd, ser de inte goa ut??!

Tänkte ja skulle ta me o bjuda mina goa arbetskamrater i morgon så får vi se om de är godkända eller om de bara ser goa ut..

Ne nu ska ja o Hanna ta o måla lite här..
Ha de gott!!
Bröllops blider från helgen komemr kanske sen om orken finns..

Pyss

Kommentarer
Postat av: katta

de e verkligen inget fel me dej! Ja älskar med å baka å ska nog ta tag i de nu =)

De såg förresten smaskens ut!!

Postat av: NorgrenSvensson

vad var det du sa om bakning? att det fick dig att känna dig gammal?! haha!

Nej, men lite vuxenpoäng ger det iallafall.... jag älskar också att baka!

kram going! hälsa min bror...

2009-09-08 @ 21:32:29
Postat av: NorgrenSvensson

vad var det du sa om bakning? att det fick dig att känna dig gammal?! haha!

Nej, men lite vuxenpoäng ger det iallafall.... jag älskar också att baka!

kram going! hälsa min bror...

2009-09-08 @ 21:33:35
URL: http://www.norgrensvensson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback