Fint o efterlängtat besök...

Jaaa i kväll kommer mina goa underbara tjejer på en kvällsfika, va så längesen vi bara satt o tjata en massa, ska bli såå mysigt...



Som sagt ja o grannlina bakade juh en del i går, och har även blivit lite i dag - Sockerkaka med äpple o kanel, hallongrottor, kanel o vaniljbullar, kärleksmums, thekakor o dag blev de en kladdkaka lite misslyckad men så är de i bland o nu har ja nyss tagit ur mina VV-muffins me smak av kanel o morot ur ugnen..
Åkte ut till byggstål o lämnade kladdkakan o en påse kanelbullar  på förmiddagen så ja hoppas de smakade =)

Nu ska ja sätta mig o kika på lite hus o inredning alltid lika kul =)
Lina har gjort mig inpererad så nu får vi se vad som ska inhandlas till lyan..

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback