Fått svaret...

ja i dag va ja bara tvungen o gå till doktorn, i går kväll när ja skulle gå på toaletten för att göra mig klar för sängen, reste på mig o vips så snurrade hela rummet o ja åkte bakåt, bara o lägga sig igen, men då brast de för mig, ont i huvudet som om någon bankade en hammare i huvudet på mig, kändes som ja skulle dö sådan smärta hade ja, ringde hjärtat o grät visste inte va ja skulle göra, men ja vart bättre hoppade i säng o somnade ganska snabbt..
Men de blev en akut tid i dag hos doktorn, o visst var de fel virus/inflamation på balanssystemet hon förstår att ja inte mått bra, sjukdomen kallas för kristallsjukan, har nu fått övningar o göra o medecin som ja skall ta så nu får vi hoppas de blir bättre, de kan juh komma o gå detta så helt försvinner de nog inte...
Ska iallafall försöka jobba i morgon, får ha en stol i kassan om de är så att ja blir yr o blir tvungen o sätta mig, men ja hoppas min goa arbetsvänner förstår mig.. =)

Nu ligger ja nerbäddadi soffan me lite fruktsallad o kikar på hockey, men de blir nog o zappa lite, inte sååå bra hockey men kul o se Foppa på isen igen...

Mamma va föresten o köpte den röda klänningen till mig förut o den va perfekt =) ska bli kul på lördag på festen så länge ja orkar, kommer väl komma lite senare, vet inte riktig när ja slutar än..
På söndag är de dop för Fredriks bros barn,  lilla Nathanael, Kristoffer o Annas going..
här är han lite trötter i Fredriks famn...ler
Ha en bra kväll o ta hand om er!
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback