05.57...

hihi japp ja vaknade 05.57 i dag inte såå pigg i dag hade heller legat kvar o sovit, men men manhar ju h ett jobb o sköta de va bara o gå upp, väcka H fixa frukost mm..
Så nu är hon klar för skolan, hinner till o med att kika lite på barnkanalen innan taxin är här..
Men så snart hon har åkt till skolan så ska ja nog krypa ner i sängen o kolla lite tv =)
Sen blir de o duscha o göra mig klar för dagen, pappa kommer o hämtar mig vid 11 ungefär för då ska han köra mig till sjukhuset ska på återbesök efter operationen ja gjorde i augusti..

Men som ja sagt till mina nära o kära så är de skönt att de har koll på en nu...
Sen så ska ja lyxa till lite, ska i väg o plocka brynen o färga både bryn o fransar de får man göra när man varit på sjukan hihi..ler..
Ska försöka hitta lite kläder oxå, men har inte funnit något ja vill ha, är väl för att verkligen vill shoppa nu de, hmm...

Jaja nu ska ja fixa de sista här..
Vila..
Duscha..
Sjukan..
Stan..
Lyxa till de på ICI..
Hämta H på skolan..
Sen är de öppet får se va de blir, en löpar runda i kylan kanske i allafall en promenad...

Vi hörs!!
Puss puss
Miss u!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback