Vilar...

Imorse när ja vaknade så hade ja lite ont i huvudet, när ja väl ställde mig upp kände ja att migränen va på ingång, va ut me sigge en sväng tordde kasnke de skulle bli bättre men icke, de blev o rina chefen o några till på jobbe för o säga att ja blev hemma i dag.. hade verkligen inte orkat köra hem idag, bläää..
Ja papi o mami ja ska beställa ny tid hos optikern, ja tror oxå att de är dags för lite starkare glas =(

Nu orkar ja inte skriva mer ska försöka få i mig lite vätska här o vila me sigge lite i soffan framför skidorna..=)
Middag: Tacos
Dagens bak: (om orken finns) Pepparkaks sockerkaka

Helgen.. har varit såå mysig, med goa vänner o såklart mannen..

Puss puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

där har jag ju redan bott, får prova nåt nytt ;)

de går bara bra.. :) hur går det med Fredrik? bra antar jag ;) hehee..

2009-02-11 @ 22:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback