Utmaning...

4 AV MINA FAVORITPROGRAM

♥ CSI
♥ Grey`s
♥ Discovery (blandade program)
♥ Sporten

4 SAKER JAG GJORDE I GÅR:
♥ Jobbade
♥ Tvättade, ja, ja vet att de va lördag kväll =)
♥ Umgicks me Sofia
♥ Tog en raggar runda me sofia i skodan

4 SAKER JAG SER FRAM EMOT:
♥ Umgås me Fredrik i morgon =)
♥ En ihop flytt me Fredrik i framtiden..
♥ Att ja snart kommer bli världens bästa moster hihi...knyttet är på väg, snart...
♥ En underbar sommar med nära o kära...

FAVORITRESTAURANGER:
♥ Alfis(karlstad)
♥ Arena (karlstad)
♥ Ledgens(karlstad)
♥ Får väl säga Börsen oxå för o stötta mellerud lite...

4 SAKER PÅ MIN ÖNSKELISTA:
♥ Att få bo ihop me min sötis..ler..en liten önskan..
♥ Ett vackert hus
♥ Att  jag o alla i mina nära o kära ska vara friska..
♥ En lång härlig solsemester me min sötis...

4 som jag utmanar är..
Lina
Marielle
Katta
Touse

Nu blir de beck är juh en ny film i dag =)
puss puss på er...


Kommentarer
Postat av: Marielle

Ok då...



4 AV MINA FAVORITPROGRAM



♥ CSI

♥ Merlin

♥ Animal Planet

♥ Matlagningsprogram



4 SAKER JAG GJORDE I GÅR:

♥ Gjorde IKEA och Bergvik

♥ Lunchade med syrran på Donken

♥ Fikade hos mamma och pappa

♥ Såg på TV



4 SAKER JAG SER FRAM EMOT:

♥ Knyttets ankomst (helst vääldigt snart, är trött på att vara gravid nu!)

♥ Att hitta ett nytt jobb

♥ Gosa med knyttet

♥ En underbar sommar med vår lilla familj



FAVORITRESTAURANGER/FIKASTÄLLEN

♥ Casanova

♥ Mat&Muffins

♥ Don Peppino (när det gäller Pizza då)

♥ Café Sten Sture i Gamla Stan



4 SAKER PÅ MIN ÖNSKELISTA:

♥ Ett hus

♥ Ett nytt jobb

♥ En bra förlossning

♥ Sommar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback