Fredag

uhh va kyligt de va o sticka fram foten utanför täcket, kändes verkligen att de var en kylig dag o vänta sig, trippade upp för o gå o kika på hur kyligt de va oooja visst minus 12,8 grader inte konstigt de tränger in lite i väggarna..
Sitter nu i soffan men en go varm filt, o ska snart gå o göra mig frukost..
Idag ska jag ha en liten städ o packdag innan de är dag o åka till jobbet, jobbar 13-20 i dag o i kväll blir de nog Fredagsmys me M, T o I, om ja inte är för trött o vill bara hem o sova, men de hoppas ja inte..

Imorgon  lördag jobbar ja till 16, sen går bilen raka vägen till F där ja får göra mig i ordning snabbt för o sen åka på Julbord med Familjen Norgren♥ ska bli jätte mysigt o träffa alla på en gång..ler..
Men på söndag jobbar ja igen så de blir en snabb visit, 12-21 på schemat då men ja ska inte klaga jobbar bara måndag sen 8-16 sen har ja JULLEDIGT o de var verkligen år sen jag hade de så de ska bli såå skönt..

Ne nu kurrar magen här, dags för frukost...

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback