Tisdag..

Ja i dag har ja hunnit med rätt mycket på min lediga dag..
Vaknade väl vid 9-tiden, låg o drog mig lite, sen upp o käka frulle o diska o plocka lite..
Sen tog ja mig en låååång promenad på över timman i det mulna men väldigt sköna vädret va hur gött som helst, sen hem o duscha o plocka i ordning lite tvätt, fanns ingen tvätt tid hos mig så ja tog me den ut till mamma o pappa så mamma skulle ta o tvätta de åt mig, vilken underbar mamma ja har va?? =) jaja ja vet att ja är bortskämd men så är de bara..
Kollade även runt på nätet på maskeradkläder ska ju på det den 20/9 är sååå svårt har några förslag så ja ska höra vad Fredrik tycker..
Vid halv 3 så åkte ja ut till öa o hämtade hanna på skolan o så åkte vi till pappa o mamma,lämnade tvätten o gosade lite med Sixten o Tusse, saknar sixten här hemma lite men han har de bäst hos pappa o mamma...
Sen åkte vi hem till mig o började baka, de blev en sockekaka med äpple o kanel och en sockerkaka med färska hallon och vanilj, mumma, ska ta ett provsmak snart..
Till middag blev de pasta o köttfärsås, blev även 2 matlåder kanon bra de hihi...
Har nyss varit o solat de va såå skönt, hoppas de börjar synas snart oxå, hatar att vara blek, men de är väl den tiden som kommer nu, hösten då allt är så mörkt,regnigit o tråkigt...
Hanna sitter o kollar på Björnbröder 2 men ska väl snart gå o lägga sig hon är trött säger hon..
Själv ska ja ta en skööön dusch o sen krypa upp i soffan me ett täcke o kolla om de kan va något bra på tv...
Längtar tills man får mysa me Fredrik, men snart ses vi igen, bara några få dagar kvar..puss♥
Vi hörs!!
Love Yoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback