Lång dag...

Ja i dag blir det en lång dag på jobbet börjar 8.15 till 20.10 puhh men de fixar ja, har ju lite o göra så deb lir en del kontors jobbi dag, massa redovisnigar som skall göras, beställs växel mm....
Ska i väg till hemtex o byta lakan som ja köpt fel storlek på till fredrik, så tar ja mig en sväng in på mq o kollar om ja ska köpa mig en randig tunika =)
H sov hos mig i natt så ja jobbade även på min lediga dag, jaja pengar blir de, men de är så kul oxå inte alls jobbigt, ska köra henne till skolan om en liten stund, sen fort till jobbet o slita.. hihi

Imorgon åker ja till Fredrik direkt efter jobbet, slutar redan vid 14, så de ska bli skönt att komma dit i tid..ler. Blir nog o kika på match då.. Ska bli kul o träffa Linis o Petta igen, va ju ett tag sendan..ler..

Längtar....♥
Ha en bra dag mina vänner!!
Vi hörs!!
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: lina...

Klart det är duuuu! Saknar dig, men imorn är de tooorsdag!!=) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback