Spökhuset...

Igår så tog Fredrik med mig till ett spökhus, o de var verkligen kusligt, hade en liten klump i magen när vi gick omkring där, men de var så mysigt o gå där i skogen o lyssna på fåglarna som kvittrade o med grabben man gillar såå mycket..ler.. Sedan tog vi en sväng till Sandbryggan som de kallades var bara massa sand, jätte fin utsikt ut över vattnet, perfekt ställe o ta med sig några goa vänner o grilla, de får vi se till o göra nån gång.. Sen åkte vi hem, då gade petta messat o fråga om vi ville käka me han o linis o klart vi ville de, blev pizza söndagen till ära, o så blev de en rulle =)  o efter de så spelade vi poker me marker o guuud va skoj de är hihi, ja vann en gång o fredrik en, så de är något ja fastnat för vill ja lova, kommer nog spela en massa gånger till hihi..
Lite kort från i går kommer här...



En riktigt fin höstdag =)
Inorgon är ja ledig, eller ja i allafall från Stadium ska ha H i morgon men d eär ju bara roligt de hihi, vi ska i väg o rida sen ska vi nog ta o baka lite tänkte göra muffis i morgon så blir de nog tacopaj till middag, sen så ska vi till papi o mami o kolla på hockey FBK-Frölunda blir de då, skoj ska de bli...

Nu ska ja ta o lägga mig o sussa, är lite frusen av mig, har tänt lite ljus här i sovrummet så ja ska få upp värmen lite....
Ha de gött!!
Höres!!
Puss puss♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Tjenixen! Nu har jag åxå hittat till din blogg. Kul att läsa vad du har för dig:-) kramis

2008-10-28 @ 22:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback