Tisdag..

Ja tisdag betyder ledig från stadium, men har hanna en sväng sen på eftermiddagen...
Idag blir de o städa,bädda nytt i sängen tvätta o kanske lite bakning, är skönt o få de gjort, ska nog ta en löpar runda sen oxå om ja inte nyser allt för mycket i dag, tror ja börjar bli lite små förkyld, sötisen är juh de så de är säkert snart min tur..
Ska nog låna pappa o mammas tvättstuga i dag för de fanns inga tider i min i dag som passade mig, o då är de nog så att om de inte är klart under den tiden ja är de så är de nog strykt o klart för att hämta i morgon, jo ja vet vänner men så är de ibland hihi, bortskämd..ler..
Längtar så tills på torsdag för då är de dags att åka till fredrik så vi får en låååång o mysig helg tillsammans, blir ju grabbkväll på lördag o då ska ja vara chaffis hihi, ska bli skoj, fulla grabbar i bilen..ler..
Får hoppas de b lir lite vin o poker på fredag me linis o petta de vore i allafall skoj, vi får se, min söta linis är väldigt förkyld så vi får se hur hon mår..
Ne detta hade ja juh inte tid me, ska fortsätta o städa här hemma nu..
Sköt om er!!
Puss puss♥
Miss u F!!

Kommentarer
Postat av: carro

Tack ska du ha! o ja får säga detsamma:)hoppas du inte tycker att lilla mellerud är föör tråkigt:p allt är bara bra med mig,ledig hela veckan lång, får hoppas att din förkylnig inte bryter ut! kram Carro

Postat av: Lina

Saknar dig gumman... Hur går det med snuvan??

Puss

2008-11-11 @ 18:06:59
URL: http://linamaria87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback