Onsdag...

Ja nu är de dags för o jobba en långdag igen, 9-20 ouh de känns sen på kvällen när man kommer hem kan ja lova, men de är oxå kul..
Har nyss käkat frulle i dag vart de, te, macka o kokt ägg så nu står man sig ett bra tag..
Har sovit som en prinssesa i natt känner mig utvilad o laddad för dagen..
Drömde en sådan mysig dröm i natt så de kanske är därför, men den håller ja för mig själv..
Ska åka förbi pappa om en stund o få en kopp kaffe, ska köra H till skolan så ja brukar göra de innan jobbet då..=)
Ja är så glad o lycklig me livet nu så de är svårt att beskriva♥ Fredrik du är så underbar..
Man längtar efter dig på veckorna, men de är en skön längtan så när man ses så blir de pirr i magen, älskar de..ler..
Snart ses vi..ler..

Nu ska ja göra i ordning lite här innan vi ska åka..
Ha de gott..
Puss Puss alla goingar...

Kommentarer
Postat av: Lina

Du har blivit utmanad jue!!=)

Läs min blogg!

Pöss

Postat av: Marielle

Näää.....Lika söt som mig!

2008-11-07 @ 21:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback