Sjukhuset...

Igår var ja på sjukhuset o pratade om mina provsvar, blir en operation hmm de ja inte ville men nu känns de ändå skönt på ett sätt att de verkligen kollar upp sådant här, så i slutet av augusti så kommer ja ligga i en operationssal o bli omhändertagen av våra duktiga läkare som nu finns.. Mina vänner ni vet vad som kommer att ske o ja är sååå himla glad över att ni finns, även min underbara familj som stöttar mig i alla väder...
Hemkommen från Fredrik i dag vid lunch åkte  dit  i går, vi var ute på sjön solade o åkte bräda på vattnet eller ja Fredrik gjorde de en annan satt mest o försökte få lite sol på sig, vi grillade även korv me börd vid hans pappas o mammas båt, var en riktig mysig eftermiddag hade kunnat varit där längre, såå skönt, älskar verkligen att vara på skön o med de goa vännerna från mellerud...
Nu är Fredrik, petta o tobbe påväg till kusten o ska fira lite semester, skojsigt för dom en annan får jobba o slite lite till jobbar bara 2 ½ dag till denna vecka sen är ja ledig helgen så totalt 8½dag kvar att jobba innan de är semester o de ska bli sååå skönt längtar... Hoppas de blir mycket sol, bad o båtturer me Fredrik o alla goingar från mellerud...
Ne nu ska ja ut o få lite mera sol på mig, behöver få lite färg känner ja...

Bilder  från igår kommer i kväll...
Pyss pyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback