Ny sovrums lampa..

Har nyss satt upp en ny sovrums lampa, är såå nöjd, vart ett så fint sken i rummet...

oj va visst lite kläder här o där oxå haha..

Kommer lite bilder från våran lilla tjejkväll som vi hade för nån helg sedan..

haha ja vi va fulla..ler...

Lite hockeybilder...

Sötisen laddad för ett byte, sugen på o göra lite mål..ler..
va säger du Toss, platsar han snart i SAIK?? hihi

Ne nu ska ja ta o laga kycklingfile med potatisgratäng o en fetaostsallad, mumma...
Lägger nog in lite gammla goa bilder sen, saknar så många av mina vänner som är utsprida lite här o där nu...

Puss puss♥

Kommentarer
Postat av: Shiirii

Det är när man börjar komma över de minus 20 kg som de stora förändringarna kommer. Kroppsligt och tyvärr psykiskt. Jag är helt psycho idag mot vad jag var innan... Men jag har ju tusen mediciner också.. Haha ;)



Men du är duktig, du kör den hårda vägen.. GRYMT!!

Kram!

Postat av: katta

schnygg lampa :P

2008-12-11 @ 15:48:32
URL: http://katie03.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback