8dagar kvar..

tills ja får träffa min sötis men de har snart gått hälfen, så de fixar vi, ellerhur?? hihi...♥han är så duktig som jobbar o sllite i norge min sötis...
Imorgon har vi personalmöte på jobbe o ja ska fixa julfrukost de blir tomtegröt o massa annat gott,  ja jo ja vet att ja är stadium bergviks mamma, så är de o de får ja nog leva me, ja som har kolla på de mesta o vet allt enligt mina arbetskamrater men som sagt gör inte ja de så blir de inte gjort tyvärr, tur så har ja min mamma jenni på jobbe som ja stöttar mig emot..ler.. nee men ärligt ja tycker de är skoj så ja ska inte klaga..
Annars i morgon blir de o shoppa lite julklappar me mamma efter jobbet, slutar 4 så ja tror vi hinner med en del, hoppas på att ja ska bli klar med de flesta..
På lördag kanske ja åker till tjejerna i mellerud, ska o shoppa me hanna på lördag dag o sen på kvällen blir de nog lite partaj som de ser ut som är ju lucia o allt, men de beror lite på vädret oxå, ska ju snöa en del, så ja funderar lite till...=) hoppas ni förstår.. Om inte kanske de blir partaj här hemma i k-d va ju såååå längesen ja va ute här men inge ja saknat direkt,,
Nee nu ska ja krypa ner o krama kudden o hålla sture hårt i tassen..
nattinatt
pusspuss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback