Imorgon...

så är det operations dag och ja kan väl bara säga att jag är rätt nervös =( men de kommer säkert att gå bra..
De finns ju lite saker att tänka på innan man ska göra det så de gäller att ha huvudet med sig i dag...
Vaknade som vanligt tidigt, idag vaknade ja vid 7tiden men låg och drog mig fram till halv 10 skönt, fast de håller på att borrar i hela huset...
Nu har ja nyss käkat frukost och gjort i ordning mig lite snabbt, pappa o mamma kommer snart för vi ska ta oss en sväng till IKEA fick katalogen i går så de fanns lite små plock som ja vill ha..
Imorgon efter ja opererat mig och vilat så får vi se hur ja mår, så blir det nog så att ja åker till Fredrik men då har ja sådan tur att ja slipper åka själv för Katta är ju här i staden och hon ska me =) blir nog hon som får köra för de får inte ja göra tyvärr, men de tror ja kommer gå alldeles utmärkt, annars tar vi och åker på fredags morgonen...
Ska hämta Hanna vid 15 idag så ja ska jobba lite, blir nog mest mys me film och god mat för oss är ju inte så roligt väder som sagt...
Funderar på att ta o springa en runda i kväll tror att de blir så man vill ju röra lite på sig oxå så de blir de nog...
Nu ringde mamma bara att klä på sig och gå ut...
Ha de så gott så hörs vi...
Pysspyss



 


Kommentarer
Postat av: lina...

åååh, jag vill också till ikea! Låg och bläddrade i katalogen i sängen igår... peter tröttnade rätt snart på mina kommentarer "men älskling denna va väl fin", denhär skulle passa i vårt kök", "kolla vilken snygg soffa"... =D Det får bli en tur dit efter löning tror jag bestämt! Nu ses vi snart!!! Puss puss, tänker på dig imorn!

Postat av: Touse

heeej :) ja känns jätte bra här uppe :) Super härliga tjejjer i laget! :) Men saknar dig såå mkt...vi måste ses snart...hihi lycka till imorn! Pyss pyss

2008-08-20 @ 12:52:41
URL: http://touse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback