Vårdag i karlstad..

Vilken härlig dag, strålande sol men lite små kyligt, gick upp vid åtta tiden i dag och tog mig en promenad längs älven, var hur skönt som helst, sen gick ja hem och gjorde mig frukost..

Var i väg tilll hsb i dag och skulle lämna in papper inför flytten men saknades underskrifet så vicevärden skulle plinga sen så skulle han fixa de åt mig.. Har nog inte sagt de men ja ska flytta 1 maj till herrhagen tille en större lya och billigare..ler.. ska bli riktigt skönt.. Nu håller ja på att städar lite här hemma för det är en tjej som ska kolla på min lya, hoppas hon vill ha den o att hon kan ta den den 1/4 så kan ja bo hos pappa o mamma o spara några slantar..ler..

Snart kommer mamma då ska ja bjuda henne på en jätte god soppa som ja o toss gjorde i går


sen blir de hemtex för oss vi ska kolla på nya gardiner o små saker till nya lyan..

Men vi hörs!!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback