Räggårdsviken..

Idag så har ja jobbat mellan 9 o 4 sen efter jobbet tog ja o gick till frisören och beställde tid för klippning o färgning av håret, ska nämligen bli johanna igen som mamma kallar de, jo ja ska bli blond :) ska bli skoj att förnya lite..ler.. Sen gick ja hem lagade poatis o kyckling diskade lite efter helgéns festande...

Sen åkte ja o hämtade Touse vi skulle åka ut till räggårdsviken där vi brukar sola o bada på sommaren, helt underbart ställe såå mysigt så vi knäppte lite kort som kommer längst ner på sidan..

En snabbis fika hos mina päron kenneth o gun-britt där vi satt o snackade lite skit :)

Vidare hem till familjen SS där vi käkade ost o kex, spelade lite kort o kollade på tv, blidde lite trött så nu är ja hemma ska väl snart gå o lägga mig me alla spöken som lever sitt liv i min lya :(





dags att sussa säger de i familjen ss, så de är väl bara o lyda..
får ta me mig skalman till sängs...
puss ♥

Kommentarer
Postat av: Touse

buuouoououuooooouoooooooooouuuooooooo...mohahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback